ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. こども教育学部研究紀要 ISSN 2436-4681
  2. 第2集

共通の基盤を求めて:アメリカ合衆国オレゴン州の法規定を通して見えるホームスクーラーを公立学校につなごうとする社会的意志

https://doi.org/10.18951/00003278
https://doi.org/10.18951/00003278
a986e0e5-36d5-4849-b5e2-346dadf2e260
名前 / ファイル ライセンス アクション
ce02_12_nakajima.pdf.pdf 本文(PDFファイル) (2.3 MB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2022-08-23
タイトル
タイトル 共通の基盤を求めて:アメリカ合衆国オレゴン州の法規定を通して見えるホームスクーラーを公立学校につなごうとする社会的意志
言語 ja
タイトル
タイトル Pursuing Common Ground: Social Will to Include Homeschoolers in Public Education System through the Analysis of Oregon Revised Statutes in the United States.
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 homeschooling
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 public education system
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 common ground
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.18951/00003278
ID登録タイプ JaLC
著者 中島 , 千惠

× 中島 , 千惠

ja 中島 , 千惠

ja-Kana ナカジマ, チエ

Search repository
NAKAJIMA, Chie

× NAKAJIMA, Chie

en NAKAJIMA, Chie

Search repository
著者(英)
言語 en
言語 en
言語 en
言語 en
言語 en
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In Japan, the number of pupils who cannot attend formal school for various reasons exceeds 190,000. How
we guarantee high-quality educational opportunities is an urgent and challenging task facing Japan. There is
also need to form common ground regardless of learning styles. This paper aims to consider the ways to form
common grounds through the analysis of laws of Oregon states in the U.S., focusing on homeschooling.
Although there is controversy on equal access for homeschoolers to attend public schools, several mechanisms
are legally formed to facilitate and support homeschoolers in the learning opportunities and learning standards
of public schools by providing homeschooling with legal status.
言語 en
書誌情報 ja : 京都文教大学 こども教育学部研究紀要
en : Bulletin of the Faculty of Child Education, Kyoto Bunkyo University

巻 2, p. 33-51, 発行日 2022-09-01
出版者
出版者 京都文教大学
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2436-4681
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 13:48:01.142470
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3